جویس توت فرنگی کیوی نستی (60میل) NASTY MODMATE STRAWBERRY KIWI

جویس نستی توت فرنگی کیوی

ویژگی‌های کالا
1,500,000 تومان
-
+

توجه: تنها «پنج عدد» مجاز به خرید می‌باشید!

  • نیکوتین:

    3 میلی گرم، 6 میلی گرم

  • حجم بطری:

    60 میلی لیتر

  • محتویات:

    PG:30% - VG:70%

  • دسته بندی طعم:

    طعم‌های میوه‌ای ترکیبی

مشاهدۀ اطلاعات کامل
  • توضیحات
  • ویژگی‌ها
  • راهنما
  • نظرات

خرید جویس نستی توت فرنگی کیوی NASTY MODMATE STRAWBERRY KIWI:

جویس توت‌فرنگی کیوی، یکی از پرطرفدار‌ترین محصولات کمپانی مالزیایی نستی Nasty است. جویس استرابری کیوی که از ترکیب میوه خوش‌ طعم توت‌فرنگی شیرین و آبدار همراه با مزه ملس کیوی تازه ساخته شده ویپینگ بسیار دلپذیری را برایتان رقم می‌زند.

  • برند نستی - Nasty
  • نیکوتین 3 میلی گرم، 6 میلی گرم
  • حجم بطری 60 میلی لیتر
  • جزئیات طعم توت‌فرنگی، کیوی
  • محتویات PG:30% - VG:70%
  • دسته بندی طعم طعم‌های میوه‌ای ترکیبی
نظرات جویس توت فرنگی کیوی نستی (60میل) NASTY MODMATE STRAWBERRY KIWI
توضیحات تکمیلی
نیکوتین

3 میلی گرم, 6 میلی گرم

حجم بطری

60 میلی لیتر

جزئیات طعم

توت‌فرنگی, کیوی

دسته بندی طعم

طعم‌های میوه‌ای ترکیبی

برند

نستی – Nasty

محتویات

PG:30% – VG:70%

5 دیدگاه برای جویس توت فرنگی کیوی نستی (60میل) NASTY MODMATE STRAWBERRY KIWI

  1. کاربر

    نیکوتین ۱۲ موجود کنید خرید بزنم. قبلاً سالت‌شو با نیکوتین ۳۵ خریدم و کشیدم عالی بود فقط برام خیییلی سنگین بود چون قلیونی‌أم

  2. کاربر

    فکر کنم برا من تاریخ گذشته بوده یا جاش گرم بوده چون فقط مزه روغن میده و یذره هم آدامس شوک با کارتریجای نو توی دوتا دستگاه ووپو ارگاس و ویپرسو چک کردم البته همیشه تو همین دستگاها چک میکردم مزش فوق العاده بود ولی ایندفعه فقط مزه روغن غالبه نه کیوی نه توت فرنگی

    • فرشاد 🙃

      درود بر شما تشریف بیارید فروشگاه اگر مشکل داشته باشه براتون تعویض میکنیم دوست عزیز

  3. محمدرضا

    طعمش خیلی خوبه ولی نیکوتینش کمه

  4. کاربر

    عالیه حیف نیکوتینش کمه و گیرایی خوبی نداره از لحاظ طمع خیلی خوبه

  5. کاربر

    این طعم فوق العادست

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران
  1. کاربر

    نیکوتین ۱۲ موجود کنید خرید بزنم. قبلاً سالت‌شو با نیکوتین ۳۵ خریدم و کشیدم عالی بود فقط برام خیییلی سنگین بود چون قلیونی‌أم

  2. کاربر

    فکر کنم برا من تاریخ گذشته بوده یا جاش گرم بوده چون فقط مزه روغن میده و یذره هم آدامس شوک با کارتریجای نو توی دوتا دستگاه ووپو ارگاس و ویپرسو چک کردم البته همیشه تو همین دستگاها چک میکردم مزش فوق العاده بود ولی ایندفعه فقط مزه روغن غالبه نه کیوی نه توت فرنگی

    • فرشاد 🙃

      درود بر شما تشریف بیارید فروشگاه اگر مشکل داشته باشه براتون تعویض میکنیم دوست عزیز

  3. محمدرضا

    طعمش خیلی خوبه ولی نیکوتینش کمه

  4. کاربر

    عالیه حیف نیکوتینش کمه و گیرایی خوبی نداره از لحاظ طمع خیلی خوبه

  5. کاربر

    این طعم فوق العادست